Kategorie
Uncategorized

Nowe Centrum Rozrywki w Kielcach

Ro-An Sp. z o.o. zawarł umowę z Centrum Handlowym Korona Kielce obejmująca lokal o powierzchni 900 mkw. Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt zrealizowane w ramach innowacyjnej i autorskiej koncepcji 3.0 zlokalizowane będzie w głównym ciągu komunikacyjnym nieopodal strefy Food Court.

Pierwszych gości powita w naszym Centrum Rozrywki BL tuż przed dniem dziecka. Na jego terenie tradycyjnie znajdzie się kilkukondygnacyjna konstrukcja dla dzieci z różnego rodzaju zjeżdżalniami. Nie zabraknie strefy interaktywnej oraz strefy dla najmłodszych gości. Uzupełnieniem atrakcji będą Strefa Ro-An Ninja dla całej rodziny oraz strefa Cafe. Cały lokal utrzymany będzie w Bajkowo królewskim stylu.

Koncept 3.0 obchodzi pierwsze urodziny
-Wprowadzony w październiku 2018 roku koncept 3 generacji, osiągnął niebywały sukces i wpisał w percepcję naszych gości jako miejsce rozrywki dla całych rodzin. Analizując globalne trendy zmian wielkopowierzchniowych obiektów handlowych, mając również na uwadze ewaluacje potrzeb klientów CR oraz patrząc na uwarunkowania prawne dotyczące handlu w niedziele w naszym kraju, możemy z pełnym przekonaniem stwierdzić, iż to branża rozrywkowa w nowoczesnym, odpowiadającym potrzebom klientów, formacie ukształtuje rynek centrów i galerii handlowych. Ro-An obecnie prowadzi ekspansję na rynku w oparciu o partnerstwa z najlepszymi, rozumiejącymi potrzeby całych rodzin, Centrami Handlowymi – mówi Marek Lautenbach Dyrektor ds. Inwestycji Ro-An Sp. z o.o.

– Obecnie pod marką BL działa 16 placówek w tym 5 centrów rozrywki w formacie 3.0. W naszych obiektach młodzi odkrywcy znajdą wielokondygnacyjne konstrukcje labiryntów, torów przeszkód połączone z systemem zjeżdżalni klasycznych, tubowych czy pontonowych. Ich uzupełnieniem są baseny z piłkami oraz zabawki rozwijające kreatywność i zmysły. Dla fanów nowoczesnych technologii, mamy przygotowaną strefę urządzeń interaktywnych. Najmłodsi bawią się w nowoczesnych i higienicznych strefach malucha. Prawdziwą rewelacją w naszych Centrach Rozrywki są strefy Ro-An Ninja, będące typową atrakcją dla całych rodzin. Jesteśmy po pierwszej Edycji lokalnych Lig Ninja. Sukces tej aktywności zmobilizował nas do zorganizowania Ogólnopolskich mistrzostw Ninja w Bajkowym Labiryncie.

– W naszych centrach rozrywki wprowadzony został cykl niedzielnych warsztatów tematycznych takich jak np. robotyka, automatyka, warsztaty z programowania, zdrowego żywienia oraz utrwalania właściwych nawyków, okazjonalne warsztaty historyczne, patriotyczne oraz rozwijające umiejętności dzieci. Niedziele, to także świetny dzień na wyprawianie imprez urodzinowych, wspólne wypady rodzinne do ciekawego miejsca z kompleksową ofertą dla rodzin, jakim jest Bajkowy Labirynt. W roku 2020 przygotowaliśmy wiele całkowicie nowych innowacyjnych i nie spotykanych na polskim rynku aktywności rodzinnych – dodaje Kamil Żuk z działu marketingu Ro-An.

W godzinach porannych lokalizacje Bajkowego Labiryntu odwiedzają grupy szkolne. Oferta dla szkół i przedszkoli obejmuje warsztaty tematyczne połączone z aktywnością fizyczną. Wiele placówek decyduje się na organizację w-f i godzin wychowawczych w lokalizacjach BL. Z oferty sieci korzystają też liczne firmy organizując spotkania z Mikołajem, bale karnawałowe czy spotkania tematyczne dla dzieci pracowników w ramach działań ZFŚS.

Współpraca z Ro-An
– Sukces naszego konceptu dostrzegają również nasi partnerzy biznesowi. Specjalnie z myślą o ich potrzebach przygotowaliśmy ofertę współpracy B2B. Dbając o komfort gości, a jednocześnie optymalizując efekty wybranych narzędzi promocyjnych, projektujemy sieć prezentacji treści w sposób nie uciążliwy dla gości ale trafiający do ich percepcji. Nasze zaangażowanie przynosi wymierne efekty, z kwartału na kwartał, w postaci wzrostu zaufania globalnych marek. W ostatnim czasie do grona naszych partnerów B2B dołączył Disney Polska z promocją Vampiriny i Pidżamersów we wszystkich naszych obiektach. W pierwszym kwartale br. planujemy modernizację systemów prezentacji treści promocyjnych na kolejnych lokalizacjach, aby z jeszcze większym profesjonalizmem świadczyć usługi promocyjne – kontynuuje Kamil Żuk.